søndag 27. februar 2011

Søndag

Søndager er herlige dager, ikke sant? Jeg liker søndag svært godt, det betyr hygge dag med Espen og Matheo:)
Matheo ville begynne dagen kl 06.00 idag(han sover alltid til 08.00/09.00). Han har sovet urolig de siste 2 nettene, jeg tror det er tenner på gang! Han sutrer,sikler,tygger på alt og alle! Ser at det plager han så vi smører på med dentinox og passer på at han får tygget litt fra seg på biteringen sin. Ser det plager han og det er ikke noe gøy! 

Vi har også vært på babysvømming, da var Matheo blid som en sol, han elsker og bade. Idag skulle vi  forbereder oss for dykk, kan ikke si jeg gleder meg til det men... :P
Huset er jo solgt nå (endelig!!) så har vi vært rundt og tittet på boliger til salg! Vi var innom 2 hus på Ambjørnrød og 1 på Kjølberskogen. Utrolig spennende med boligjakt, håper vi finner det perfekte hus/tomannsbolig/rekkehus for oss snart! 

Resten av kvelden går til og nyte kvelden med guttene mine, se en film og planlegge trenings uken! Ettersom jeg nå er frisk er det bare og sette igang igjen, og jeg gleder meg!! Energien er tilbake og jeg er klar for bånn gass! 

Ha en fin kveld alle glade :)
Bildet er tatt Valentines dagen hvor jeg fikk disse nydelige blomstene av gutten min Espen <3 






2 kommentarer:

  1. der var du søt på det bildet :) hihi.. Går nok veldig bra med dykking. dere får forberede hjemme også ! Suss <3

    SvarSlett