tirsdag 1. mars 2011

En fin dag.

Som dere ser har jeg valgt og endre blogg navn og "tittel". Dette fordi jeg vil gjerne blogg om hverdagen,mammarollen,trening,mat og så klart forberedelsene til bryllupet og ikke bare trening:)


I dag har vi vært på besøk hos Katrine og Philip. Philip ble 6 mnd idag og da måtte jo gutta boys samles:) Så Adrian,Philip og Matheo fikk lekt litt og hygget seg imens vi ble servert en god gresk salat som Katrine hadde stelt istand!


Idag ble det trening fri, jeg kjenner kroppen er sliten idag og har ikke fått nok søvn! Mr Matheo har nemlig begynt og sparke av seg dyna jeg våkner 100 ganger om natta for så og ta dyna over han igjen...slitsomt!!!!! Så han våknet 00.00, 03.00 og 06.00 og var iskald :( Matheo bruker jo være så flink og sove natten igjen, så jeg var en smule i tåka i natt :P Så nå skal ho mor ut og kjøpe sovepose til han! Lenge leve en hel natt søvn sier jeg.

                 Her er et herlig bilde av de tre musketerer som koser seg alltid sammen :)

1 kommentar:

  1. Gleder meg til og følge med på bloggen :)
    Er nok lurt med sovepose ja, Annika har ikke begynt og sparke av dyna (enda..hehe)

    SvarSlett