tirsdag 22. mars 2011

lovely day

For en fin dag. Ettersom Matheo ikke har fått barnehageplass på de 2 stedene vi ønsket valgte jeg og søke på nytt idag. Jeg fikk beskjed av kommunen at jeg kunne ringe direkte til barnehagen og spørre om plass(kun private barnehager) så jeg ringte barnehagen hvor mine 2 tante barn går, og vi fikk et ja med engang, så Matheo fikk plass der:) Ble super glad for plassen for jeg vet det er en god barnehage!
Blir nok rart og lever han i barnehagen, men som barn flest vil han nok trives,få venner,lære, og oppleve masse moro:)

Vi har også spist lunsj med ei venninne fra Barselgruppa og Matheo fikk treffe sin gode venn Philip igjen:) Det var stas!
I morgen er Matheo 7 mnd gammel, 7 MÅNEDER!!! Hjelpes som tiden flyr, snart er det på tiden og begynne og planlegge 1 år feiring av den vakre gutten min.  Innimellom skulle jeg gjerne ha stoppet tiden litt men hver eneste dag har sin sjarm, utrolig gøy og se utvikling dag for dag, for det skjer faktisk noe nytt hver eneste dag:)
Dagens trim ble 60 min rask gange med vogna, det var så utrolig nydelig vær og jeg får dårlig samvittighet om jeg ikke er ute i god været!:) I morgen er det babysang og løping på skjema, middag med barselgruppa på kvelden uten barn, det blir koselig!:)

Legger ved noen bilder av den lille sola mi Matheo som koset seg i stolen sin idag:


                                                        Smiler så pent til mamman sin :)
Tottene er alltid gøyale og leke med!
Se på meg a mamma :P 

2 kommentarer:

  1. Vakre Matheo ♥
    Blir gøy å følge bloggen din :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bhgplass :)
    Hurra for Matheo sin 7måneders dag :D

    SvarSlett