onsdag 13. april 2011

PT time

Idag skulle jeg ha PT time, formen min er helt ikke helt bra enda men den svinger fra og være dårlig(verker i kroppen) og svimmel til kjempe bra! Merkelig!
Ihvertfall vi (jeg og PT) ble enig om og ta det rolig idag. Skulle ha 2 lette intervaller på mølla, men dette skulle vist ikke gå så bra! Jeg ble kjempe kjempe svimmel og uvel etter de 2 intervallene og vi måtte avbryte resten av timen. Jeg har nå bestilt meg time hos Volvat i morgen for og da utvidet blodprøve, har gått snart 2 uker med den dårlige formen ! Så da fikk jeg beskjed om og trene forsiktig frem til jeg har fått svar på prøvene, så da blir det kun Pilates,Fitness Fusion og gå turer på meg! Pilates er jo utrolig bra trening så det skal bli spennende og prøve dette noe uker nå:)

Ellers er Matheo i stor form om dagene:) I går var vi en liten tur hos mormor og der var også Mira og Leo  som er søskenbarna til Matheo.
Matheo blir alltid så utrolig glad når han treffer søskenbarna sine, og de tar så godt vare på han. Legger med to bilder av gullungene som ser på mr. Bean (av alle ting, men Mira og Leo elsker han ) hos mormor :P



Nå skal jeg ta meg en kopp te og pleie formen med gårsdagens frustrerte fruer og lade opp til fitness fusion i morgen:) Ha en super kveld alle sammen :) 

7 kommentarer:

  1. Så søte de er :)
    Håper du blir bra igjen snart :)

    SvarSlett
  2. Jøss -er du ikke frisk enda?? Så kjedelig! Jeg er også i crappy form om dagen, har vært skikkelig kvalm og svimmel de siste dagene... tenkte meg faktisk på fitness fusion i morgen jeg også, hvis jeg orker...kanskje vi sees der :)

    SvarSlett
  3. Nei jammen ikke frisk enda, trodde jeg var det men det viste seg noe helt annet på mølla:( Svein som sa vi skulle gi oss, og sa jeg skulle måtte ringe og bestille meg lege time(mamma har også sagt det men :P) Så da blir det volvat i morgen! Håper du blir frisk snart Kat, sykdom er noe møkk!!!!

    SvarSlett
  4. Jeg har også sagt du skal det snuppa, kan ikke gå med den formen mer! Lytte til kroppen, den skal du ha lenge til. God bedring og håper du er frisk som en fisk snart :)

    SvarSlett
  5. Ja snuppa, du har også sagt det ;);) Helsa er det viktigste jeg har, uten helse har man ingenting! Og skal man være supermom må man ta vare på helsa ;)

    SvarSlett
  6. Du er superhotmom uansett du :)

    SvarSlett
  7. Så søte de er:)
    God bedring,håper de finner ut hva det er og at du blir fort frisk igjen:)

    SvarSlett