lørdag 23. april 2011

Toppen av lykke!

Jeg er lykkelig! Virkelig! Så fantastisk livet kan være og er:) Har hatt noen deilige dager med sol,varme,Espen og Matheo. Deilig at våren/sommern er her, jeg får ekstra energi . VI har brukt fri dagene til Espen på og være ute i solen, gått turer, trent, grilla, hatt besøk, og bare koset oss sammen alle 3.
Matheo er som alltid  blid som en sol, han koser seg ute i frisk luft dagen lang, og idag er verdens beste gutt 8 mnd, hjelpes! Gøy at han blir større, men rart at om 4 mnd er han faktisk 1 år. Nyter hvert sekund med Matheo og gleder meg til alt vi skal oppleve de neste årene sammen :)

Treningen går ganske så bra om dagene , jeg er fornøyd! Vekta går sakte men sikker nedover , ble glad når jeg gikk på vekta idag og så minus 2 kg til!  "Bare" 6  kg igjen til starte vekta før graviditeten. Jeg har et mål og det skal jeg nå, viljestyrke er det ikke manko på :P Men fytti katta så godt de ekstra kiloene sitter :P Men jeg har satt meg et lang mål og det er frem til bryllupet neste sommer.  Jeg trener ikke bare for og komme ned i vekt, jeg elsker virkelig og trene! Det gir meg styrke,energi og god helse.

Ha en fantastisk påske aften !:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar