tirsdag 13. september 2011

I'm back

Etter en liten blogg pause tenkte jeg starte blogge igjen. Tiden fremover kommer jeg til og blogge litt om spinning instruktør utdannelsen min som jeg skal få gjennom Elixia Dikeveien, spennende ikke sant?!
Jeg har trenet spinning nå i 4 år snart og alltid hatt en stor drøm om og få bli spinning instruktør.
Etter en del mail og samtaler med Spinning ansvarlig hos Elixia Dikeveien har jeg nå fått et JA, de vil sende meg på kurs, for så i starten begynne som vikar, og deretter jobbe meg oppover, målet mitt er og få faste timer ! :) Det blir mye spinning trening på meg fremover, men med litt styrke også.
Første dagen min på "skole" benken er 4. Oktober. Og jeg er klar!!

Matheo har blitt 1 år nå, herlighet som tiden flyr. Jeg stor trives virkelig som mamma til den flotte gutten min. Han har også begynt i barnehagen, dette var tøft for meg i starten, han har gått der nå i 1 mnd snart, og jeg begynner og slappe litt mer av :P Er jammen ikke bare bare og sende lille tassen i barnehagen,  han går der kun 3 dager i uken, og det blir korte dager ala 09.30-14.00 storsett, og vi har 2 kosedager hjemme. Dette passer meg helt perfekt!

Nå er tassen lagt for kvelden og da er det sofaen,tv og en kopp te som gjelder.
Ha en fantastisk kveld!

Annica






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar