onsdag 9. februar 2011

Første PT timen i morgen

I morgen er det dags for første PT timen. Jeg er spent! Målet med  PT timene er at han skal hjelpe med ned i  vekt(jeg har 8 kg som skal bort før sommer for og nå min start vekt før graviditeten), økt muskelmasse og mer energi. Jeg er flink til og trene på egen hånd men trenger hjelp til og oppnå det "lille ekstra" . 
Jeg skal gjennomføre en kroppsanalyse i morgen, dette skal bli spennende! Her får jeg greie på : 

  • Muskulatur i kg  
  • Fettmasse i kg og prosent  
  • Fordeling av muskulatur  
  • Visceralt fett (bukfett)  
  • Idealvekt
  • Hvileforbrenning  
  • Kroppsbalanse 
  • Vannmengde 
Jeg skal legge inn mål, vekt osv i morgen så dere får se hvordan prosessen går, også skal jeg fortelle om hvordan timen gikk!:) Jeg gleder meg masse!!  

1 kommentar:

  1. Så spennende - jeg skal følge deg fremover.
    Selv syns jeg trening er litt "vanskelig" så kom gjerne med noen tips og råd til oss slappfisker som trives godt i sofakroken:)
    Trine

    SvarSlett