søndag 13. mars 2011

Babysvømming

Idag har vi vært på babysvømming som vi er på hver søndag på blekkspruten, og Matheo skulle dykke idag. Jeg hadde ikke gledet meg så mye til det, så når instruktøren vi hadde kom bort til oss  idag gruet jeg meg samtidig som jeg var spent. 123 Blås og under vann med Matheo.. Han kom opp med et stort smil og syntes dette var gøy!! Jeg ble lettet og han dykket under 3 ganger... Vi var stolt av den fine gutten vår som var så flink!:)

Vi har også vært og tittet litt i område rundt 2 boliger som er til salgs på Kråkerøy, de ligger i fine områder som er barnevennlig.  Skal på visning til uken, veldig spennende med boligjakt!! Håper vi finner noe vi vil ha snart:)
Nå har vi nettopp spist sushi, I love it! Det er uten tvil det beste jeg kan spise:)Nå blir det og slappe av med guttene mine resten av Søndagen, i morgen er en ny uke med nye treningsmuligheter! Og jeg er klar for ny PT time i morgen:) Ha en fin Søndag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar