lørdag 12. mars 2011

Lørdag

Idag ville Matheo begynne dagen kl 06.00 ( dette er første gang for oss) men snill som Espen var så fikk jeg sove til 08.30 så han stod opp med Matheo. Tror han våknet så tidlig for han la seg nemlig før kl 19.00 i går.
Deretter tok vi en tur på Norwegian outlet, Espen fant seg en fin HH jakke, og jeg en "tur bukse" på Stormberg. Matheo fikk en ryggsekk fra Bergans som han skal ha når han begynner i barnehagen:)

Deretter var jeg en AfroDance på Elixia, jeg har gått på Afrodans når jeg bodde og jobbet i Spania, Fitness jentene på SunWing hadde dette et par ganger i uken og jeg syntes det var utrolig GØY!:):)
Jeg hadde store forventninger til timen i dag men ble mega skuffet!!!! Andres og Therese som hadde timen var kjempe flinke og musikken var KJEMPE bra!:) MEN timen i seg selv var "kjedelig", stiv og veldig ensformig! Så dette falt ikke i smak for meg, men mamma likte timen veldig :) Godt vi er forskjellige :)

Nå står det indrefile av svin, fløtegratinerte poteter og peppersaus på menyen, en "spise dag" i uken må man jo ha:)

                                          Matheo måtte  prøve den fine nye sekken sin :)
                                                     Åååå så stolt over sekken sin :)
                                                            Fine sekken til Matheo.

                                               Ønsker dere alle en fantastisk lørdag:)  

2 kommentarer:

  1. De har masse fint på den outleten :D

    Vi skal ha akkurat det samme til middag som dere, hihi :)

    SvarSlett
  2. Ja de har masse fint der, nå handler jeg jo nesten ikke klær andre steder enn på jobben, sånn er det når man får 50% og elsker klærne på Vero Moda!:P

    Nam! Kos dere, det er jo så godt!bone appetite:)

    SvarSlett