tirsdag 29. mars 2011

Boligjakt

Det er jammen ikke lett og være på boligjakt!  Utrolig vanskelig og finne noe som faller i smak, idag har vi vært på 3 ulike visninger. Visning 1 var på Kråkerøy, nr 2 var sentralt i Fredrikstad og siste var på leie. Vi har ikke bestemt oss for hvilken plass vi vil bo på eneste er at vi har utelukket Østsiden og Gressvik. Men alle 3 var fine, men vi likte vel den på Leie best, barnevennlig og passe størrelse for oss:) Tror vi legger inn bud i morgen og sier TVITVI!:)
ÅÅÅåååå.. som jeg gleder meg til og flytte! Vi skal kjøpe nesten alt nytt når vi flytter alt fra tepper,pynt,spisestue,gardiner,kjøleskap osv osv... Gleder meg virkelig til og innrede og få det sprekt :)
Mye ulike stiller man kan ha, spennende og se hva vi velger hos oss !:)
Legger ved litt ulike bilder av interiør bilder jeg sitter og titter på . Nå har ikke jeg noe stor interesse for interiør men gøy og titte litt!






Dette soverommet velger jeg ;) 


1 kommentar: