mandag 28. mars 2011

PT time

PT timen idag bestod av først en intervall på mølla, så bein, en intervall til på mølla og til slutt mage,armer og rygg! Hardt men formen kommer seg mer og mer og det er herlig!
Var også veie dag, ikke gått ned et gram siden siste veiing,.... Jepp, jeg vet jeg fått mer muskler, og muskler veier mer enn fett ! Men ble litt bitter når jeg så akkurat det samme som sist på vekta! Men det som er viktig for meg er og ha former og være litt stram i kroppen:)
Men dette er en ny trenings uke med nye muligheter! Og jeg går inn i uken med trenings energien på topp:)

Lille Matheo har hatt litt feber i kveld! 38.3, så ikke mye men nok til at han er varm men humøret er på topp og han smiler som solen :) Men får utrolig vondt inni meg når han ikke er i form, håper det kommer av at det er noen tenner på gang, og ar han er feber fri i morgen. Sovnet tilogmed uten siste flaska si så spent på når han våkner i morgen for mat. 
Ha en fantastisk kveld videre alle glade :) 

 Ha ha, måtte slenge med et litt gøyalt bilde.. :P 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar