lørdag 26. mars 2011

En fin helg!

Dagen i går Fredag ble brukt ute på trille tur i det fine været, utrolig deilig og være ute når solen skinner:) Så var vi samme Madelen og Adrian, spiste en lunsj og tittet litt rundt i byen :) Espen jobber hele helgen på båtmesse i lillestrøm, Hydrolift har utstilling/salg der. Så da er jeg og Matheo alene mesteparten av helga, men dagene tilbringer vi med mennesker vi er glade i  og da er det jo ikke noe problem:)

Idag er det lørdag, vært på mormors i gamle byen samme de herlige jentene Nathalie,Katrine,Madelene, Yvonne og våres små tasser Theodor,Philip og Matheo så klart:) Maten var nydelig og hyggelig selskap!
Nå satt jeg meg nettopp ned i sofaen etter en trille tur i god været,Matheo sover fortsatt ute :) Espen jobber til 18.00 i kveld og da tenkte jeg ha god middag klar til oss når han kommer hjem, Biff,peppersaus og fløtegratinerte poteter !Nam! ! Har spise dag en gang i uken (spis hva du vil)  og det er idag som dere skjønner.
Legger ut litt bilder fra disse 2 dagene:

                                                   Ute på trille tur i det fine været
                                                   Solbrillene må på når sola skinner
Theodor og Matheo koser seg på mormors
Matheo og Tante Yvonne :) 
Theodor,Nathalie,og mine 2 søstre Madelen og Yvonne 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar