torsdag 24. mars 2011

Med trening kommer glede,å med glede kommer livsgnist!

Idag var det dags for PT time igjen, mølla har blitt min gode venn så det ble 2 intervaller her.

Intervall nr 1:  Stigende høyde, 1 stigning per min og vi holdt på i 10 min,med hastighet på 10.0.
Intervall nr 2:  Var 45 sekunder spurt på hastighet 13.0 og hvile i 15 sekunder.

Deretter var det styrke med vektball og slynge. Kjente jeg var UTROLIG sliten de siste 10 min av timen. Men så herlig det er når det er over :P
Jeg er så utrolig fornøyd med PT`en min, når jeg kommer til  punktet jeg hadde gitt meg om jeg trener selv(for jeg tror jeg er for sliten og ikke har mer og gi) pressen han meg videre... Og jeg har mer og gi!! :) Merkelige greier altså, jeg tror vi alle mennesker har et ekstra lager med energi som vi kan ta i bruk om vi virkelig vil!

Ellers har dagen vært topp som alle andre dager,stor koset meg hele dagen med Matheo!
Matheo har vært hos svigermor imens jeg trenet og når jeg kom tilbake satt vi ute i vårsolen og skrævlet litt:) Deilig at våren er her(får jeg håpe) :)
Ha en fin Torsdag kveld:)


                                                    Matheo koser seg i vår solen ute:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar