fredag 4. mars 2011

Fredag og PT time.

Idag har jeg hatt PT time, jeg har ikke hatt så mye energi den siste uken, er ikke sikker på hva det kommer av, men det kan henge litt igjen etter at jeg var syk sist uke. Ihvertfall fikk jeg på meg løpe skoa, og fikk løpt  2 ulike intervaller, energien kom mer og mer på mølla og det var deilig! Deretter var det styrke på mage,rygg og bryst.
Så man får absolutt mer energi av og trene! :)

I kveld er det bare kose fredag, kylling med bacon står på menyen(Lavkarbo) Her finner du oppskriften vi prøvde idag (vi byttet ut svin med kyllingfile)   :http://fotballfrue.no/?p=4238
 Jeg spiser ikke bare lavkarbo men passer på at  inntaket av karbohydrater ikke blir for stort.  Men det er masse god mat og velge mellom fordet.
Så blir det film titting og bare ha litt kjæreste tid sammen Espen når Matheo har lagt seg!:)
I morgen er det opp for spinning... Jeg gleder meg!:)
Ha en fantastisk Fredag alle glade :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar