torsdag 3. mars 2011

Shopping og Lunsj

For en herlig dag, har litt vår følelse jeg. Solen skinner og været er mildt, det liker jeg! 
Vi har vært samme Nathalie i byen idag, fått handlet litt klær på jobben min. Butikken er nyoppusset og kjempe fin! Jeg må si jeg gleder meg til og begynne og jobbe igjen. Jeg stor koser meg hjemme med Matheo men savner jobben/kollegane mine. Jeg skal begynne og jobbe siste uken i April, da er permisjonen min over men jeg begynner kun og jobbe på Tirsdagen og Torsdagen og ellers har jeg ulønnet permisjon. Espen skal være hjemme med Matheo de dagene jeg jobber for da har han pappaperm:) 
Jeg fikk i hvertfall shoppet meg litt vår nytt, det har kommet utrolig mye fint i butikken nå. 


Legger ut litt bilder av dagens shopping: 


Veldig fin kort olajakke og skjerf
Kjempe deilige bluse og svarte buksetights 
Så klart måtte Matheo få litt også, Body og smekk fra Name-it. 



2 kommentarer:

  1. Så masse fint :) Du burde blitt sponsa av nameit for de smekken, så mange som han har :) Matheo er jo levende reklame for dem. hihi.

    SvarSlett
  2. He he ja:) Er nesten blitt en vane og ta de på han, selv om gulpingen har blitt utrolig mye bedre! Kommer sjelden noe nå takk og lov ;)

    SvarSlett