lørdag 19. mars 2011

Herlig Lørdag!

Idag har Matheo og mora vært en tur i Byen Fredrikstad samme Madelen,Adrian,Malin og Chris!:) Det var veldig koselig, spiste en god lunsj og fikk skrævlet litt :) Alltid koselig og være samme jentene fra babygruppa. 
Det har også vært nydelig vær idag, det liker vi! Blir i så godt humør og jeg gleder meg virkelig til og kunne gå litt mer lettkledd og slippe jakker,luer,skjerf og dresser. 


I kveld har vi vært og spist biff hos svigers:) Fikk sett litt videoopptak fra jeg var gravid,når vi malet rommet til Matheo.. Fikk tårer i øynene, utrolig koselig og se:) 
Når blir det sofaen for Espen og jeg, med LITT sjokolade og film:) Ha en fin lørdags kveld alle glade, i morgen er vi klare for babysvømming igjen:) 


                                             Kosemorgen med verdens beste Matheo .

Matheo snur seg rundt i vippestolen sin og vil ikke sitte vanlig om han selv får velge ;)
                                            

2 kommentarer:

  1. Hahah må le av det siste bilde. Herlig.
    Takk for i dag, koselig som alltid :)

    SvarSlett
  2. Han snur seg rundt før jeg rekker spenne han fast :P He he;) Takk for idag vennen,vi koser oss samme dere :)

    SvarSlett