torsdag 17. mars 2011

Tenner på gang eller bare en stor sutredag?!

Neimen vet jeg! Matheo bruker ikke sutre(om han kjeder seg så :P ) , men idag har det vært den store sutre dagen, ingenting har vært bra, bare sutre sutre sutre. Merker det er noe som plager han, rød i kinnene,varm men ikke noe feber. Jeg synger,leser,leker men ikke noe er gøy.. Han vil bare sitte på fanget til mamma eller pappa. Skal jeg titte inni munnen så knipper han den sammen og det er helt umulig og få tatt en titt inni der. Jeg håper det kommer noen tenner snart om det er det som plager han. Han får kald frukt i baby feeder og tygger som bare det! Men innimellom sutringen kommer smil og latter og da glemmer jeg alt av sutring :) Et smil gjør så mye !

Idag har jeg gått igjennom alle bildene fra jeg var gravid til Matheo kom til verden, må si jeg savner magen! er så utrolig vakkert og være gravid, men jeg skal vente en god stund til før magen skal begynne og vokse her igjen ;) Så i morgen skal jeg fremkalle en del bilder og lime inn i boken til Matheo:)
                                                      Her var jeg nesten 37 uker på vei :)
                                                  Samme her, nesten 37 herlige uke på vei :)

Ha en fin kveld:)

1 kommentar: