onsdag 2. mars 2011

Mira og Matheo

Idag begynte vi dagen med babysang, dette er så utrolig koselig. Vi går på babysang i domkirken i Fredrikstad og Matheo elsker virkelig sang og musikk:)  Etter sangen så spiser vi lunsj der og slår av en prat.

Etter sangen kjørte jeg og Matheo bort til et sted vi har vurdert og legge inn bud på, jeg er sånn at jeg må føle litt på stedet om jeg kan bo der osv og da må jeg "henge" litt i område :P ... Jeg liker stedet! Fikk svar i banken i dag hvor mye vi får i lån, og vi er fornøyde! Vi har vært inne på tanken om og bygge noe nytt....Men vi tror det står på vent til baby nr 2 kommer, og Matheo skal begynne på skolen. Er ganske så spennende med boligjakt. Skal holde dere oppdatert!

Vi har hentet Mira tante barne mitt i barnehagen idag og det var veldig koselig. Hun fikk bestemme hva vi skulle spise til middag,så det ble laks. Så måtte vi jo bake muffins som falt i smak når Espen kom hjem fra jobb. Mira har vært så flink med Matheo idag, lekt,sang,kos og klem hele tiden! Han lyser ihvertfall opp når søskenbarnet hans leker med han:)
Som dere leser står det ikke noe om trening idag heller, nettopp fordi jeg ikke har trena. Men i morgen blir det trening!
Soveposen som jeg kjøpte i går falt i smak hos Matheo, sov fra 20.00-08.00 så da er ho mor fornøyd.
Legger med litt bilder av Matheo og Mira som er tatt idag :
Lesestund i nye boken Mira fikk av Matheo idag.
Veldig stas og ha søskenbarnet på fange.
Leker med favorittleken til Matheo.
Matheo ler god av Mira sine morsomme "sang og leker".


1 kommentar:

  1. Så søte sammen :) moro med boligkjøp, hvor vil dere bo?

    SvarSlett