torsdag 10. mars 2011

PT time

Idag har jeg hatt min femte PT time. Dagens økt bestod av 2 stk løpe intervaller på Mølla,jeg har aldri løpt noe særlig så dette er nytt for meg. Jeg løper intervaller hver gang jeg har PT time, så kroppen min begynner så smått og bli vant til det, og jeg liker det! Det er utrolig hardt og jeg holder bokstavelig talt på og dø de siste minuttene men jeg holder ut, biter tennene sammen og gjør mitt beste!
Etter løpingen var det styrke på bein og mage... Utrolig hardt! Men det er sånn det skal være, kiloene skal vekk og jeg ofrer både blod,svette og tårer :P  Det siste 10min tok vi en ordentlig uttøying, dette trengte jeg. Fikk beskjed og bli flinkere til dette, må si jeg slurver litt så det skal jeg bli flinkere til!
Jeg er svært fornøyd med dagen økt, den følelsen man får når man er ferdig er god.
Fra Mandag av skal jeg begynne og spise litt mer lavkarbo mat,mye sunt fett men mindre karbohydrater(spiser ikke mye nå av karbohydrater men enda mer skal bort fra kosten) Dette er noe jeg har valgt selv, PT`en min har ikke bedt meg om dette!!!

                    Denne har blitt min gode venn og vi har en date i morgen også!:) Gleder meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar