onsdag 20. april 2011

En fantastisk dag :)

Vi begynte dagen kl 08.00, da ville Matheo opp. Da bruker vi morgenen på sang,lek og litt barnetv. Matheo fikk en gå stol (sånn babyen sitter i) i går...Og det har vært full fart på gulvet med den idag, den falt veldig i smak :)
Så gikk vi en morgen tur i en times tid, jeg bruker http://www.endomondo.com når jeg er ute og går. Gøy og se hvor lang man har gått osv.. Men typisk idag så gikk jeg tom for strøm.

Espen sluttet tidlig på jobb idag, så da dro vi alle 3 på badeland. Badet og koset oss i bare 30 min ca, det holder lenge for Matheo. Han elsker og bade og ser han stor koser seg i vannet :)

Nå skal jeg bare påsken med guttene mine:) Deilig at Espen har fri for da kan jeg bli med på morgentimene på Elixia og vi kan kose oss sammen dagen lang  :) Ha en riktig god påske alle glade :)



2 kommentarer: