torsdag 28. april 2011

Får nøkkelen i morgen til vårt nye hjem

I morgen får vi nøkkelen til vårt nye hjem. som jeg gleder meg!! Vi har vært på Obs i dag og handlet inn en del malingprøver på ulike farger, er så gøy med interiør prosjekt. Gleder meg aller mest til alt er malt klart og vi kan flytte inn. Håper på og få flyttet inn neste helg så denne uken som kommer blir det mye maling og pakking på oss.

Idag har vi vært hos Adrian og Madelen, fikk gått oss en tur i solen, og det er dagens trim for jeg har hatt mye og ordne med idag.
Jeg har også fått svaret mitt fra Volvat, og at jeg har vært i dårlig form kommer av: B12 mangel, jern lagret var dårlig og D vitamin mangel! Men merker formen min har kommet seg en del :)

Legger ved et bilde av hva første prosjektet i vårt nye hjem er, trappen er helt vanlig lys furu nå, min pappa er handyman nr 1 så han skal hjelpe oss og få den slik:

3 kommentarer:

  1. Det blir så moro for dere med ny bolig :D Og jeg gleder meg til vi får komme å titte. Takk for i dag, og vi ses i morgen, og på lørdag. Koselig å være masse sammen med dere, for jeg og adrian har blitt så glad i deg og matheo.

    Skal du ha katt også? hehe.

    SvarSlett
  2. Ååå Så koselig og høre jenta mi!:) Setter utrolig pris på og høre det, vi koser oss masse samme dere også :) Var så koselig og se adrian ble så ivrig og glad for og se Matheo idag :P he he Og vi har blitt glad i dere også, det er jo ikke så vanskelig og bli !:)

    Ha Ha ha :P Katt?! Nei fytti grisen :P Matheo får gullfisk :P

    SvarSlett
  3. Det så kjempefint ut, akkurat sånn jeg liker også ;) Gleder meg til å se det nye stedet deres!

    SvarSlett