søndag 1. mai 2011

En morsom kveld

I går var jeg i bursdagsfest for Katrine. Utrolig koselig, gøy og få skrævlet litt med jenter og kose seg med vin. Var også på byen,  alt i alt er morsom kveld. Men idag tidlig var det ikke fult like morsomt :P Men det er deilig og komme seg litt ut med jenter innimellom, er ikke akkurat ofte jeg er ute og tar noen glass vin nå .

Idag har vi holdt på i nye leiligheten, er jo en del ting vi vil gjøre før vi flytter inn, tror det kommer til og bli veldig fint og jeg gleder meg masse til vi endelig skal få flytte inn. Jeg elsker leiligheten og plassen så har en kjempe god følelse at dette blir bra :) I morgen skal jeg begynne å male rommet til Matheo, det gleder jeg meg til.

Nå venter søndags film og hygge med elsklingen min, Matheo ligger og sover søtt i sengen sin, og vi skal synke ned i sofaen og bare slappe av :)

                                                            Matpause må vi ha :)  

Gutta mine :) 

5 kommentarer:

  1. Takk for en super kveld, snuppa! :) Lykke til med oppussingen! ;)

    SvarSlett
  2. Så spennende med ny leilighet!
    Lykke til med maling og flytting :)

    SvarSlett
  3. Takk selv Katrine, MEN det blir lenge til neste gang ;)

    Takk for det Trine:)

    SvarSlett
  4. Lykke til med pakking og flytting!!

    SvarSlett
  5. Takk for det Kristine :)

    SvarSlett