mandag 11. april 2011

lei sykdom!

Jeg er virkelig lei av og ikke være i form nå, har vært det hele sist uke og er fortsatt ikke bra. Det er vel denne "vår sykdommen" mange får, men så vanskelig det er og bli kvitt dette! Jeg kler på meg godt ute,spiser bra,sover bra men neida, ingenting hjelper!
Jeg får så utrolig dårlig samvittighet når det kommer til treningen min, skulle hatt PT time idag men formen tillater det ikke. Det er veldig viktig og la kroppen kvitte seg med sykdom før jeg starter og trene igjen, for så utrolig harde de PT timene er tror jeg bare vil føre til at jeg blir enda dårligere om jeg ikke er frisk før timen! Men jeg vil løpe, jeg savner faktisk mølla, trodde aldri jeg skulle skrive dette :P Har time med PT min på Onsdag igjen, så tvitvi sier jeg og håper jeg er "meg selv" igjen til da:)
Det blir ihvertfall litt trille turer, det er ihvertfall bedre enn ingenting.

I går var vi på babysvømming, jeg badet ikke fordi jeg er syk men Matheo og Espen var i vannet:)
Matheo stor koset seg samme pappan sin i vannet og jeg fikk tatt masse fine bilder av gutta. I går skulle vi ha sende dykk,altså sende Matheo under vann til hverandre, Espen og instruktøren fikk gjøre dette sammen og det gikk kjempe bra. Jeg måtte holde tårene tilbake for jeg ble så stolt over Matheo :) Han er så flink!!
Legger ved noen badebilder av gutta fra i går :
                                            
                                                        Flyte i vannet samme pappa
Dykk under vann 
Gøy med flytering 
Kongen av bassenget ;) 
Så blid :) 

Ha en fantastisk dag alle glade, solen skinner, for en herlig dag tross man er syk! :) 

1 kommentar:

  1. Så klart er Matheo kongen av bassenget :) Go`gutten. Gpd bedringklem til deg vennen

    SvarSlett