fredag 8. april 2011

Fredag

Denne uken har jeg ikke hatt PT time, trena spinning om tirsdag og har ikke vært på Elixia siden:( Kjenner kroppen brygger på noe, slapp og tett nese ! Matheo har vært forkjølet den siste uken så sikkert han som har smittet meg, så det har blitt noen trille turer istede, noe er ihvertfall bedre enn ingenting! Men på mandag er det PT time igjen og er formen ok i morgen prøver jeg meg på spinning:)

Idag er det fredag, herlig! Elsker fredag... god mat,gjerne en film, og kveldkos med Espen <3
Idag har vi signert papirene på det nye huset våres...ÅÅÅååå gleder meg til og flytte! Vi får nøkkelen den 29. April! Det er ikke lenge til:):) Da blir det male og tapetsere, og ikke minst handle inn masse masse nytt, DET gleder jeg meg til :):)

Ha en fin fredag alle glade:) Legger med et bilde av hjertet mitt Matheo :)

                                                                 Blid gutten min :)
LIlle rampen min :) 

1 kommentar:

  1. Ha en fin fredagskveld :)
    Moro med nytt hus, ikke lenge til dere kan flytte :D
    Håper du slipper unna sykdom :S

    SvarSlett