fredag 1. april 2011

Thank god for coffee!

Ja, i det siste har nettene vært harde! Med en syk liten gutt som har våknet hver 2 time ca, både natt til Tirsdag,Onsdag,Torsdag OG til Fredag!! Jeg er trøtt og sliten!! Matheo har hatt gode sove vaner siden han var født, de første 2 1/2 mnd våknet han hver 3 time for mat, så fra 2 1/2 mnd til 4 mnd våknet han en gang for mat per natt og fra han var 4 mnd har han sovet natten gjennom! Og det har vært NYDELIG men vi har kanskje vært litt bortskjemte?! Skal dette snu nå? Jeg håper virkelig dette kommer av at han ikke har vært i form, men han var feber fri i går og jeg håpet på en god natt søvn, men nei da! Sier tvitvi for en god natt søvn inatt da?!?!
Men supermom skal man være uansett, så en stor kopp kaffe så er man full av energi igjen ;)

Idag skal Matheo være samme en av sine bestevenner Adrian, gutta skal leke sammen imens mødrene skrævler over en god lunsj:) Alltid like koselig og være samme Madelen og Adrian!:)
I morgen skal jeg og Espen i bursdagfest til min gode venninne, kan ikke huske sist vi var UTE sammen eller hver for oss?!?! Matheo skal sove hos Farmor og Farfar, men det skal også vi :P Kommer ditt etter bursdagsfesten, men Matheo sover inne hos Farmor og Farfar :)

Ha en super Fredag alle glade!!:)

3 kommentarer:

  1. Slitsomt med sånne netter!
    Kos dere i helga :)

    SvarSlett
  2. Får håpe du får en god natts søvn i dag :)

    SvarSlett
  3. Ja får håpe denne natten blir bedre!:) Den har ihvertfall gitt inntrykk av det! Så da satser vi på det:)

    SvarSlett