mandag 4. april 2011

Treningsplan uke 14

Da er det dags for en ny trenings uke, sist uke hadde jeg ikke en god trenings uke! Med en syk liten gutt var det ikke mye søvn og få, og lite søvn fører til lite energi hos meg. Om jeg skal kunne trene ordentlig og hardt MÅ jeg ha søvn. Om ikke fungerer jeg ikke etter en times trening, og jeg ville heller bruke energien min på og pleie Matheo når han er syk.
Men ny uke med nye muligheter(og mer søvn håper jeg) :)

Mandag: Trille tur 
Tirsdag: Spinning
Onsdag: FRI
Torsdag: Styrke og Core
Fredag: Trille tur
Lørdag: Trille tur
Søndag: FRI




2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar,det varmer:)
    Wow så sprek du er da:) Skulle ønske jeg var like flink til å komme meg på treningen,forløpig er det bare en dag i uka på meg.
    Kjempe søt sønn du har,og skjønner veldig godt at du heller vil bruke energien din på han når han er sjuk enn på trening:)

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig!:) Må finne formen igjen etter og ha gått gravid og til bryllupet neste sommer :P
    Husk en dag i uken er bedre enn ingenting :)

    SvarSlett