torsdag 14. april 2011

Volvat

Idag har det vært nydelig vår vær ute, herlig når solen skinner men slitsomt når man kroppen ikke helt er i form!
Jeg har vært på Volvat idag og tatt masse prøver, de har sjekket absolutt alt som sjekkes kan.. Så da venter jeg på svar. Håper jeg slipper vente altfor lenge, blir en smule nervøs av og vente på svar fra legen... Krysser fingrene for at det ikke er noe spesielt :)
Matheo har koset seg hos Farmor noen timer når jeg var hos legen og innom jobben. Syntes det er utrolig deilig og ikke minst viktig at de små får god kontakt med besteforeldrene sine, sånn at man kan være borte et par timer uten noe problem. Savner han utrolig etter 1 time men vet han koser seg :)

Nå nærmer helga seg,vi reiser jo til langesund spa og bad hotell på Lørdag i Porsgrunn:) Det kommer til og bli kjempe deilig, og vi skal også i 50 års bursdag til onkelen til Espen der nede:) Deilig med en liten familie tur, så jeg gleder meg masse!

Nå skal jeg rydde litt her hjemme(det som kan ryddes når man er midt opp i pakking til flytting), Katrine og Madelen kommer på besøk i morgen med sine 2 søte små, kameratene til Matheo :) Det gleder vi oss veldig
til!!:):)  Ha en fantastisk kveld videre :)

                                         Lille rampen Matheo med strømpebuksen sin på hode :P

1 kommentar: