fredag 15. april 2011

En herlig fredag!

Idag har vi hatt besøk av Katrine,Madelen,Philip og Adrian.
Matheo har blitt god kamerat med disse to guttene. De lekte"pratet" og koset seg... Det samme gjorde vi mødrene, fikk skrævlet fra oss litt:) Veldig koselig var det, som alltid :)

Vi har også bestilt oss sommer feire idag, ble litt tidligere enn planlaget men det er greit:) I Juni reiser vi til min gamle jobb, Sunwing resor Arguineguin. Her jobbet jeg 2 sesonger altså 1 år ca... OG det er fitness og spa hotell så da er det trening under ferien, dette syntes jeg er et flott tilbud som jeg skal bruke NESTEN hverdag. Kjempe flott hotell,fine rom og hyggelige mennesker! Vi gleder oss:) Vi reiser samme Madelen,Petter og Adrian så det blir veldig gøy!
Så de andre 3 ukene vi har ferie i (felles ferien) skal vi til Kristiansand, København og bare kose oss hjemme og på stranda(får jeg håpe) . Altså en perfekt sommer!
Legger med et bilde av de 3 musketere;)  :


Hotellet vi skal til Sunwing resort Arguineguin





God helg ønsker jeg dere alle :) 


1 kommentar:

  1. Fine søtinger:)

    Der kommer dere til og kose dere masse ja, jeg brukte en del penger i spaavdelingen :P

    Har vært der to ganger, mener og huske det var aircon der første gangen? Det var det ikke i fjor!

    SvarSlett