fredag 13. mai 2011

Da har vi flyttet inn i vårt nye hjem

Da har vi endelig flyttet, er fortsatt ikke ferdig med alt. Det tar lang tid op "pusseopp", vi har malet alle rom,lagt fliser på kjøkkenet, hatt kjøkken innredning på lakkering,vi skal tapetere ene veggen på rommet til Matheo(fant endelig den tapeten jeg leeeenge har lett etter), må male ene veggen på rommet våres, og vi har malt trappa. Så det har blitt en del lange dager, jeg har begynt og jobbe 2 dager i uken (stor trives) så dagene har bare flydd. MEN det blir fint her og vi er svært fornøyde:) Trening der imot, det har det vært dårlig med :(  Andre uken uten trening nå, men vært i aktivitet stort sett vært hele tiden, 24/7 :p
Men til uken må jeg starte igjen, reiser til syden om noen uker og da er det vel greit og kunne føle seg ok i bikini :p

Idag skal Matheo sove borte for første gang, og jeg gleder meg ikke! Jeg VET han stor koser seg hos farmor og farfar, det er verre for meg. Men jeg må vel hoppe i det og komme over den kneika !  Jeg og Espen skal nemlig i 30 års bursdagfest til samboern til Katrine :) Så det skal bli utrolig koselig og komme seg litt ut som par også :)

Nå skal jeg ned og fortsette å male, litt små ting igjen å male, så får passe på og gjøre det imens Matheo sover ute i vogna si.
Ha en super Lørdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar