mandag 13. juni 2011

Lenge siden sist!

Har blitt liten tid til bloggen i det siste. Vi har fått flyttet og kommet godt på plass her i vårt nye hjem og stor trives, vært en uke på Sunwing Arguineguin og hatt en fantastisk ferie. Vi reiste samme en venninne,samboeren hennes og gutten dere, dagene gikk i sole seg,bade,leke,god mat,is og et glass vin til maten, akkurat sånn som en ferie skal være :) Matheo og Adrian stor koser seg i hverandres selskap så tror gutta har hatt en fin tur også.

Trening fronten har ikke vært på topp, her kommer det rett og slett av at jeg ikke har nja hva skal man si "giddet" og trene(har små trenet 1-2 dager i uken) . Jeg mener det ikke finnes noen grunn for og ikke komme seg opp på trening(om man ikke er syk så klart), så da får jeg si som det er at jeg ikke har "giddet" :P  MEN fra i morgen er jeg tilbake, begynner forsiktig med en powerwalk til jobb. Og fra i morgen legger jeg om kosten til et Lavkarbo kost, har jo så og si spist lavkarbo men nå sitter jeg og leser boken til Dr. Sofie Hexeberg og finner mange gode oppskrifter:) 
Så  nå legger jeg om til LCHF  kosthold! Har også funnet masse spennende oppskrifter på fotballfrue sin blogg som jeg absolutt skal prøve :) 
Skal skrive om hvordan det går på ferden, grunnen til at jeg legger om til dette kostholdet er for jeg jeg rett og slett er dritt lei den "vanlige" maten jeg spiser og vil prøve noe nytt. Matlysten har ikke vært på topp de siste ukene, så da vil jeg prøve noe nytt. 

I dag er det FFK kamp mot Sarpsborg 08,spennende! Sier tvi tvi for FFK :) 
Ha en flott kveld videre alle glade :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar