torsdag 16. juni 2011

En riktig god morgen

Idag er det Torsdag og det betyr jobb noen timer i kveld MEN det er ikke før kl 16.00 så da får jeg en hel dag med bare kos samme Espen og Matheo.Jeg syntes det er supert at jeg har fått tatt ut ulønnet permisjon.  Istede for og jobbe full stilling jobber jeg kun 2 dager i uken. Tirsdag og 4 timer Torsdag kveld. Passer meg helt perfekt! Det betyr at jeg får mye mer tid samme Matheo :) Han nærmer seg 10 mnd nå,det er så gøy og følge med på utviklingen og at personligheten kommer mer å mer frem . Noe nytt skjer hver dag, han klapper,vinker,peker for og vise oss ting,danser til musikk, sier mammma, kryper fort som lynnet :p, gir klemmer og kyss,viser hvor stor han er, har begynt og lære seg high five                           og er en ordentlig glad gutt som lysere opp hverdagen bare ved og vært til :)

Ellers er det dag 3 på LCHF, går bra, har hatt litt vondt i hode og hatt lyst på sjokolade :P Men lar meg ikke friste!
Nå har guttene mine nettopp våknet etter en liten lur, så nå skal vi kose oss resten av dagen :)
Ha en fin dag!

Her koser vi oss på Sunwing Arguineguin



2 kommentarer:

  1. Ha en fin dag :-) Deilig med ulønnet permisjon, det har jeg også. Begynnner 2 dager i uken fra jul.

    SvarSlett
  2. Ulønnet permisjon er topp :) Når skal Annika begynne i barnehagen?=)

    SvarSlett