søndag 19. juni 2011

Syk liten gutt

Da har Matheo blitt syk:( Han har (bank i bordet) vært svært lite syk i sitt liv, men nå er han forkjølet,vondt i halsen(ser det når han svelger) og hoster. Huff, bare sutrer og er trist. Men plutselig er han i hundre,kryper,ler og er glad.. Men nå i kveld har han ikke hatt det bra stakkars, får så vondt inni meg og har vanskelig for og holde igjen tårene. Feberen hadde gått ned fra 38.8 til 37.8, så det er ihvertfall ikke altfor høy feber.
Jeg håper og ber om at elsklingen min er bedre i morgen! :)

Idag har vi bare tatt den helt med ro, vi hadde 3 venner på middag og vin her i går, var kjempe koselig :)
Så er jo ikke akkurat lavkarbo og drikke vin,MEN litt kan man jo kose seg innimellom, er jo ikke akkurat ofte jeg/vi drikker vin så.
Idag hadde jeg lyst på noe "søtt" så jeg lagde lavkarbo is. Som er så og si uten karbohydrater. Og den var kjempe god! Nam! Her finner dere oppskriften.

Nå blir det snart senga, vet ikke hvordan natta blir med en syk liten gutt i huset :)
I morgen er en ny uke, med nye muligheter !
Ha en flott kveld :)

2 kommentarer:

  1. God bedring til Matheo! Søte,nydelige, snille gutter fortjener ikke å være syke.

    SvarSlett
  2. God bedring til Matheo, håper han er bedre i dag :)

    SvarSlett