onsdag 20. juli 2011

Audition, en spennende tid

Denne uken har jeg vært på med spinning instruktør audition, dette er veldig spennende. Skal fortsette i 3 uker til før jeg får svaret om jeg får jobben. Krysser fingrene og gjør mitt beste :)

Nå har vi sommer ferie, 3 herlig uke vi skal kose oss sammen. Idag var vi en tur på åpen bondegård i Tomb. Matheo stor koset seg, hilste på dyrene, lekte med barna og var blid som solen som skinte på himmel... Herlig!
Tenkte reise til Nordens ark i Sverige neste uke, og overnatte der, blir ikke noe stor ferie på oss i år, ettersom vi sparer til bryllupet som er neste sommer. Så det blir noen små turer på oss, også får vi låne båten til foreldra til Espen så vi har vært litt ute med den også.

Vi har også begynt og planlegge 1 års bursdagen til Matheo som nærmere seg, snart kun 1 mnd til. Det blir 2 selskaper, et med Espen sin familie og en med min, så tenkte vi inviterte kun besteforeldra på selve dagen. Matheo går jo i barnehagen den dagen, så han er nok sliten etter noen timer der også blir det nok litt feiring der også. 
Bryllups planlegging bruker vi også dagene på, er 11 mnd til bryllupet og det er nok og planlegge. Hittil har vi booket kirke,lokale og mat. Tenkte begynner brudekjole prøvingen snart, skal kvitte meg med noen kg før den store dagen, men syntes det er fint og se om jeg finner det jeg leter etter :) 

Ha en flott kveld videre, vi skrives :) 
      
                                                   Matheo hilser på kanin ungene 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar