torsdag 7. juli 2011

Torsdag

Idag har jeg vært flink, begynte dagen med trening.  Løp intervall, 1 min spurt og 1 min rask gange. Der etter var det styrke programmet som min PT har laget til meg, Espen trenet også samme meg, utrolig koselig og trene med kjæresten :)
Matheo var i barnepassen på Elixia for første gang, det gikk kjempe bra, han stor koset seg . Så heretter skal han få være med mamma på trening :)

Var en tur i Sverige i dag etter treningen, spiste kina mat, det skulle jeg ALDRI ha gjort :P Det ente ikke bra for magen min , sånn går det når man spiser nudler (ettersom jeg ikke spiser karbohydrater ellers) Så likte ikke magen min det noe særlig, ble ikke jobb på meg i kveld:( Synd , jeg som hadde gledet meg til og jobbe!

I morgen håper jeg magen er bedre, da begynner jeg dagen på trening og deretter barseltreff :)
Ha en flott kveld!

Matheo syntes det var VELDIG gøy og få lov til og stå i vognen når vi kjørte den ut til bilen :P

1 kommentar: