tirsdag 5. juli 2011

klatremus

Nå har vi fått en liten klatremus i huset, Matheo begynte sist uke og reise seg opp i sengen sin, på tvbenken, sofaen og ja egentlig alt han kommer over:) Og et par dager senere gikk han langs  sofaen imens han holdt seg fast. SÅ utrolig fort ting har skjedd denne uken. Utrolig gøy !!:)Matheo begynner og bli stor gutt nå, kun 2 mnd til han er 1 år. Innimellom går tiden altfor fort, men alt man opplever er så utrolig gøy. Jeg stor koser meg hvert sekund samme elsklingen min.

Denne helgen har vi vært på Matheo sin første båttur samme Mamma(mormor og far) og mannen hennes, var kjempe deilig og være ute på vannet. Matheo stor koset seg og sovnet i armene til far, tar vist litt på og være ute på vannet .
En tur på Ikea og sandvika storsenter ble det også, handlet litt smått til leiligheten og til rommet til Matheo. Litt shopping ble det også :)

Idag ble det sykling frem og tilbake fra jobben, deilig og bevege seg litt, i morgen er det spinning på Elixia. Merker på kondisen at det er en stund siden sist jeg trenet, så den må jeg jobbe med :)
Ha en flott kveld :)
     
                                                          Koser seg med riskake
                                          Matheo på sin første båt tur, blid og fornøyd!
Lille klatremus :P 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar