tirsdag 27. september 2011

Housewife ja takk!

Ble litt endring i treningplanen idag, ettersom halsen er vond,kroppen sliten og jeg kaldsvette på morningen... Jeg vil IKKE bli syk nå!! Men tok på meg jogge skoene, og tok meg en liten jogge tur på mølla, ble kun 4 km. Merket at formen faktisk var bedre etter og ha fått svette ut litt?!  Så nå får jeg håpe at jeg slipper bli syk. Men dette hører vel med når man har en liten barnehage gutt som neste har vært konstant forkjølet siden bhg start for ca 1 1/2 mnd siden.

Nå skal jeg snart gjøre meg klar for jobb. Jobber kun 3 timer idag, deilig egentlig for det betyr mer tid med Espen og Matheo! Hadde jeg kunne velge hadde jeg nok valg og gå hjemme i hvertfall 6 mnd til :P Er veldig koselig og stelle i huset, lage mat og ha masse til med Matheo.. he he ... Husmor er tingen :)

Ha en flott dag, og nyt den deilige høst solen.

Annica




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar