søndag 25. september 2011

Klar for en ny uke?!

Søndager der deilige dager hvor man slapper helt av, jeg og min bedre halv del har spist sushi og sett filmen kongen av bastøy imens Matheo har koset seg hos farfar og farmor. Er virkelig deilig med noen timer alene med Espen innimellom, savner Matheo fort, men koselig med litt kjæreste tid.

Klar for en ny uke er overskriften idag, hver Søndag bruker jeg planlegge ukens trening og middag. Jeg liker og  legge sunne planer, da er det lettere og holde seg til de.
Blir mye kardio trening på meg fremover, jeg har vel aldri vært sånn veldig glad i ren styrke trening, kun trent core og noen styrke timer kombinert på kondisjon. Men tenker jeg skal legge inn en ren stykker time i uken, kun med lett oppvarming på mølla . Men det blir styrke i sal, jeg trenger en instruktør som kan presse meg, så på Tirsdag blir det Elixia power som er en styrke time.

I morgen er det mamma og Matheo dag, er SÅ deilig med 2 dager permisjon i uken, bare kose meg med hjertet mitt.
Nyt søndags kvelden, så skrives vi.

Annica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar