fredag 23. september 2011

Morskjærlighet

Det er en sterk kjærlighet det?!

Matheo er 13 mnd idag, og jeg sitter og tenker tilbake til den dagen han ble født, tiden har gått så utrolig fort, for fort innimellom. Jeg suger alle inntrykk,lukter,smil,latter og gleder til meg.
Det er ingen hemmelighet at det er hardt og være mamma innimellom, lite søvn pga tenner , sykdom, gråt og trass er en del av dette med og være mamma. Men all den kjærligheten som kommer når man er mamma er noe helt spesielt!
Jeg elsker og være mamma, er helt opp i skyene forelsket i min lille skatt!



Lukk øynene kjære,
og vær ikke lei.
Mamma vil alltid være hos deg.
Når du er våken,
når du sover,
når du tar dine første skritt, 
jeg lover.
Jeg skal kile deg så du ler,
og ligger på ryggen
og ber om mer.
Jeg skal kysse dine kinn,
dine ører og din nese,
og tørke vekk tårene fra fjeset.
Jeg er hos deg,
dag og natt,
mitt kjære barn,
min lille skatt



Ønsker dere en flott fredags kveld, nå skal jeg ned og gi skatten min en klem

Annica


                                                         Mitt alt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar