søndag 20. februar 2011

Sannhetens øyeblikk!

Ja, da har jeg fått denne In body (kroppsanalysen).  Og dette ble resultatet for meg:


- Muskelmasse i kg: 25.1


- Kroppsfett i prosent : 34.0!!! (dette skal jobbes kraftig ned, normal fett prosent hos min målgruppe skal ligge mellom 18.0-28.0 )


- Kroppfett i KG: 23.5 (Denne skal ligge mellom 12.1 - 19.4 hos min målgruppe)


- Hvileforbrening i kcal: 1356


- Total vannmengde i kroppen: 33.3 Liter


- Fordeling av muskelmasse: Den var veldig bra, ca like sterk på begge sider av kroppen.


- Idealvekt: 60.7 kg er ideal vekten til min kropp. 


- Vekt før graviditeten: 61 Kg


- Nåværende vekt: 68.0 Kg


Så her kom sannheten om min kropp akkurat NÅ frem! Noen lurer sikkert på hvorfor ta en sånn test men jeg ville ta denne fordi :


1. Jeg får en pålitelig analyse av min helsetilstand


2.Jeg kan følge endringene i helse, form og treningseffekt. 


Målet jeg og Svein (PT) har satt oss nå er og få fett % ned og muskelmassen litt opp!  Har fått en streng kosthold plan av han som jeg skal følge fra i morgen! 
Jeg har hatt 2 timer med Svein nå er strålende fornøyd!! Han presser meg max når jeg kommer til det punktet hvor jeg hadde stoppet og tatt det med ro på egen hånd! Ny time er i morgen og jeg gleder og gruer meg ;) 
Jeg vet at jeg kommer til og få noen gode resultater fremover, og jeg er klar for og gi bånn gass!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar