søndag 17. april 2011

Familie tur til Porsgrunn

På Lørdag dro vi på en liten familie tur til Porsgrunn. Espen sin onkel ble 50 år og da syntes vi det passet fint med en liten tur ditt. Vi overnattet på Quality hotel skjærgården. Kjempe fint hotell med nydelig utsikt og badeland :)
Vi har stor koset oss alle tre hele turen, hyggelig selskap,god mat og nydelig vær:)  Matheo har vært blid som en sol (som alltid) hele turen, og koset seg med all oppmerksomheten han har fått. Lille solstrålen min :)  Formen min har faktisk blitt litt bedre også, og det er jeg evig takknemlig for!

I morgen begynner en ny uke, med nye trenings muligheter ! Og jeg er klar, skal ta det pent men trene skal jeg :) Vi skal begynne og sette opp en middags plan hver uke nå, har blitt inspirert av bloggen til Gro(trykk  her for og komme til bloggen) Da slipper jeg og bruke tid på og tenke på dette!

Ha en flott Søndag ønsker Matheo dere :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar