mandag 2. mai 2011

Siste dag i permisjonen

Siste dagen i permisjonen min er i dag, helt utrolig hvor fort denne tiden har gått. Jeg har en fin babygruppe som jeg har vært mye sammen med, og det har gjort permisjons tiden ekstra koselig! Det har vært noen helt ubeskrivelige fantastiske måneder med permisjon, har koset meg hver eneste dag med Matheo! Jeg er helt oppslukt i den fine gutten min, skal bli rart og gå på jobb i morgen, men jeg gleder meg også, til og være sosial i en annen setting er bare "baby", være litt mer hverdags aktiv(blir mye sitting i permisjontiden på cafer,lunsj,besøk osv) og ikke minst jobbe med mine herlige kollegaer igjen! 
Jeg skal kun jobbe 5.5 time på Tirsdager og 4 timer på Torsdager, så det er ikke akkurat lange vakter jeg skal ha i starten. Dette passer meg perfekt! Da har jeg fortsatt masse kose tid med Matheo. Espen skal ha pappa permisjon når jeg er på jobb, så jeg vet Matheo kommer til og kose seg masse samme pappan sin :) 

Idag handlet vi inne fargen vi skal ha i leiligheten, blir hvitt. Men at det skal være SÅ vanskelig og velge den riktige hvit fargen viste jeg ikke! Men det blir noen ulike tvister i noen rom, bilder kommer etterhvert ;) 
Så jeg fikk ikke begynt på rommet til Matheo i dag, men fikk hjelp av min kjære søster Madelene til og skrubbe kjøkkeninnredningen som skal sendes til lakkering i morgen. 
Vi har også vært på babysvømming i kveld, har byttet dag til Mandager, koselig med babysvømming, vi koset oss alle tre i vannet .
Trening blir det lite med denne uken! :( All min ledige til skal jeg bruke i leiligheten, sånn at vi får flyttet inn fort. Får ihvertfall beveget kroppen litt når jeg maler osv, og noen trille turer blir det. Men en uke får jeg ofre for og få ferdig vårt nye hjem !:) 
                                          
                                                Gullet er veldig oppslukt i barne tv :) 



1 kommentar: