fredag 6. mai 2011

Fredag

For en herlig morgen, våkner med verdens beste Matheo ved siden av meg og fikk et stort nydelig smil, det er da jeg vet dagen idag blir også perfekt !:) Matheo skal leke med sine 2 bestekamerater idag, Philip og Adrian og da får vi mødrene skrævlet i vei. Skal også en tur innom jobben for og shoppe meg litt vår nytt, er kommet masse fint i butikken nå, da må jo så klart Matheo få litt nye klær også, så da blir det en tur innom Name it også :)

Nå begynner pappa og Espen og bli ferdig med all maling i vårt nye hjem, de har stått på som helter hele uken! Utrolig flinke!!:)  Nå venter vi på kjøkken innredningen skal komme fra lakeringsverksted og vi må tapetsere en vegg, og male de 2 veggene på rommet våres og Matheo sitt som skal ha en annen farge ;) Sånn det ser ut idag kan vi begynne kjøre ting på Mandag ! Vi gleder oss utrolig masse :)

Treningen denne uken har det ikke vært mye av, har rett og slett ikke hatt tid. Espen har jobbet nesten 24/7 både på jobb i huset og jeg har tatt meg av Matheo, handlet inn maling/tapet/div til huset, jobbet litt... Så merker jeg ikke har hatt noe overskudd til trening, men har ihvertfall beveget meg masse! Men til uka er det PT timer igjen og full trening igjen og jeg gleder meg !
Nå sover Matheo ute i vogna si, så jeg tenkte gjøre meg i ordning til lunsjtreff. Ha en flott helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar